قیمت ست روتختی گلدوزی برجسته برای جهیزیه

فهرست مطالب

اگر از طرح های روتختی گلدوزی شده خوشتان می آید این ست می تواند جهیزیه شما را برجسته تر کرده و نمود زیبایی به آن ببخشد. برای این سرویس قیمت هایی باورنکردنی ارائه شده است.
خانم های جوان علاقه زیادی به استفاده از طرح ها و نقش های ظریف بر روی لوازم منزلشان دارند. روتختی ها نیز از این سلیقه شخصی آن ها مستثنی نیست. یکی از ظریف ترین نمونه های موجود برای روتختی ها سرویس های گلدوزی شده هستند که برگرفته از ذوق و استعداد هنری طراحان سرویس روتختی می باشد.
طرحی که به زیبایی بر روی این سرویس روتختی می درخشد با استفاده از دستگاه های گلدوزی صنعتی و با نخ های طلایی بر روی آن دوخته شده که در تضاد با رنگ زمینه تیره، درخشش آن بیشتر می شود و حالت نقش برجسته را به خود می گیرد.
ست زیبای گلدوزی شده ای که مشاهده می کنید با پارچه ساتن ابریشمی تهیه شده که از مجلل ترین و لطیف ترین پارچه های تولید شده تا این زمان محسوب می شود.
برای لحاف آن از سبک دوخت کاوری استفاده شده تا در صورت تمایل مشتری بتواند با قرار دادن لحاف درون آن، سرمای زمستان را با گرمای رختخوابی ابریشمی از خود دور کند. تمامی قطعات این سرویس قابلیت شستشو دارند اما لازم است که از برنامه های ملایم مانند پرده شویی برای شستشوی آن در ماشین لباسشویی استفاده نمایید.
بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند چنین سرویس زیبا و درخشانی را بر روی جهیزیه خود داشته باشند و می توانند با قیمت بسیار مناسبی آن را خریداری نمایند. منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *