قیمت روز روتختی چاپی ایرانی درجه یک

فهرست مطالب

روتختی ها امروزه از تنوع بسیار بالای برخوردار هستند؛ یکی از زیباترین انواع روتختی، روتختی چاپی ایرانی می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت روتختی چاپی به نوع جنس پارچه، طرح و مدل بستگی دارد؛ این روتختی در داخل و خارج از کشور تولید می شود.

از ویژگی های مثبت روتختی چاپی این است که بین مدل های ایرانی و خارجی تفاوتی وجود ندارد و روتختی چاپی تولید داخل با وجود اینکه از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است از بهترین کیفیت تولید شده است، این کاهش قیمت به دلیل وجود رقابت در بازار فروش کالای خواب می باشد.

انواع مختلف روتختی چاپی ایرانی را در سایت ما مشاهده کنید و به راحتی از بین هزاران مدل زیبا روتختی مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت روز روتختی چاپی ایرانی درجه یک

ویژگی های روتختی چاپی ایرانی

روتختی چاپی ایرانی بسیار شیک و با کیفیت می باشد؛ این روتختی از بهترین الیاف تولید می شود و بسیار نرم و لطیف می باشد.

این روتختی باعث ایجاد حساسیت نمی شود و سازگار با پوست های حساس است، روتختی های چاپی باکیفیت مو و پرز را به خود جذب نمی کند و پارچه آن از کیفیت بسیار بالای برخوردار است.

از موارد بسیار مهم هنگام خرید روتختی چاپی توجه به نوع طرح و کیفیت چاپ بر روی پارچه می باشد.

ممکن است روتختی ای اول به ظاهر شیک باشد اما پس از یک بار شستشو طرح چاپ شده پاک شود یا آسیب ببیند؛ چاپ دیجیتال بر روی روتختی های چاپی با آخرین فناوری و تکنولوژی روز انجام می شود و در این کار از بهترین پارچه و رنگ ها استفاده می شود.

طرح روی روتختی ها پس از مدت طولانی و شستشوی مداوم همچنان خود را حفظ می کند و بسیار زیبا است.

قیمت روز روتختی چاپی ایرانی درجه یک

پارچه روتختی چاپی ایرانی

پارچه روتختی چاپی از هر پارچه ای است که قابلیت چاپ داشته باشد؛ این روتختی از پارچه های هم چون کتان، نخ، پلی استر و …  تولید می شوند.

به صورت کلی هرچه پارچه از الیاف مصنوعی بیشتر تشکیل شده باشید طرح روتختی روتختی از کیفیت بالا تری برخوردار است.

حتما قبل از خرید روتختی راجب جنس روتختی مورد نظرتان تحقیقات لازم را به عمل آورید زیرا هر نوع پارچه از کیفیت های متنوعی برخوردار است و هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند مثلا پارچه ساتن برخلاف ظاهر به شدت زیبای که دارد زود نخ کش می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *