خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین لوازم برای سفر پتو مسافرتی است . اگر تصمیم به سفر دارید و زمان کافی برای خرید پتو مسافرتی ندارید ، خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای راهی مطمئن و سریع است .

قیمت خرید پتو مسافرتی

وقتی حرف از خواب می شود شاید اولین وسیله ای به فکرمان می رسد پتو باشد .
از نظر بسیاری از افراد فراری از سرما پتو محبوب ترین و بهترین همدم برای شب های زمستان محسوب می شود.
یکی از انواع مهم پتو ها، پتو مسافرتی است.
وابستگی بعضی از افراد به پتو چنان است که حتی در فصول بهار و پاییز نیز حاضر به جدایی از پتو مسافرتی خود نیستند و بدون خزیدن در زیر آن خواب به چشمانشان نمی آید.
پتو مسافرتی یک پتوی سبک و کم حجم است که فضای کمی را اشغال می کند از این نظر به خوبی قابل حمل می باشد. این پتو ها معمولا از الیاف مصنوعی ایجاد می شوند و دارای پرز می باشند.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای ، بهترین و به صرفه ترین روش خرید این کالای خواب است .[/box]

قیمت خرید پتو مسافرتی

انواع پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی انواع متنوعی دارند و هر مدل متناسب با آبو هوا و همچنی حساسیت های اقرادی خاص است .

انواع پتو مسافرتی عبارتند از :
پتو مسافرتی پنبه ای: این پتو ها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند.
پتوهای پنبه ای بسیار نرم و گرما بخش هستند و نسبت به الیاف پشمی کمتر پرز می دهند.
معمولا پتو های پنبه ای برای فصل های زمستان و تابستان طراحی می شوند.
پتو مسافرتی ارگانیک: این نوع از پتو ها نسبتا گران قیمت می باشند و برای افرادی که از بیماری های آلرژیک و پوستی رنج می برند، مناسب می باشد .
پتو مسافرتی پشمی: پتو های پشمی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای افرادی که از سرما بیزارند به حساب می آید چرا که پشم دارای این خاصیت است که هوای گرم را درون خود محبوس کند.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]پتو های پشمی نسبت به انواعی که از الیاف های طبیعی مانند پنبه یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند، سنگین تر و زبر تر است و برای کودکان و افرادی که دچار ناراحتی های پوستی هستند، مناسب نمی باشد.[/box]

انواع پتو مسافرتی

خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای

بهتر است در هنگام خرید اینترنتی پتو مسافرتی حوله ای به نکات زیر دقت داشته باشید .

  • سایز پتو: پیش از خرید پتو مسافرتی باید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پتو ها در انواع اندازه های تک نفره، دو نفره و کودک عرضه می شوند.
  • بودجه و برند دلخواه: پتو ها در انواع قیمت ها و برندهای داخلی و خارجی موجود می باشند و از تنوع خوبی برخوردار هستند.
  • طراحی پتو: انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پتو در ایجاد یک خواب راحت و با آرامش بسیار تاثیر گذار است. رنگ های گل بهی، لیمویی، یاسی و … بسیار مناسب می باشند. همچنین بهتر است برای کودکان از طرح های کارتونی مناسب که ترسناک نمی باشند استفاده نمود.
  • قابلیت شست و شو: در هنگام خرید پتو دقت کنید که روی برچسب آن قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی درج شده باشد. زیرا شستشو پتو با دست آسان نیست .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *