پرفروش ترین روتختی دونفره تهران

فهرست مطالب

روتختی دونفره در طرح ها و انواع مختلفی تولید می شود که پر فروش ترین ان ها روتختی اسپرت، روتختی مخمل و ابریشم می باشد. این روتختی ها عموما در تهران و سایر شهرهای بزرگ تولید و یا انبار می شوند تا دسترسی راحت تری داشته و با سرعت بیشتری در سطح کشور توزیع شود.

تنوع طرح های هرکدوام از روتختی ها بسیار زیاد بوده و قیمت روتختی بر اساس مدل و طرح و البته جنس پارچه متفاوت است.

روتختی دونفره روتختی دونفره

روتختی اسپرت دونفره با قیمت

تولید روتختی اسپرت دونفره با بهترین قیمت ها با گروه تولیدی و بازرگانی دانا خواب میسر شده است.

این تولیدی با استفاده از دستگاه های دیجیتال و پارچه های با کیفیت و رنگ ثابت توانسته است روتختی شیک و با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت روتختی ترک تولید و به بازار عرضه نماید.

روتختی های اسپرت در ابعاد مختلفی تولید می شود که ابعاد استاندارد روتختی دونفره اسپرت ۲۰۰*۲۲۰ و ۲۲۰*۲۴۰ می باشد که تولیدی دانا خواب برای رضایت حداکثری مشتریان و جلوه ی زیباتر اتاق حداکثر قواره پارچه را عرضه می کند.

روتختی یک نفره اسپرت و روتختی نوجوان نیز در ابعاد ۱۶۰*۲۲۰ تولید می شود.

روتختی دونفره روتختی دونفره

قیمت سرویس روتختی عروس

روتختی های اسپرت نیز مورد توجه خاص نوعروسان می باشد که با توجه به زیبایی و تنوع این روتختی و نیز ارزان‌تر بودن این سرویس های روتختی نسبت به انواع مخمل و ابریشم مزیت های ویژه ی خود را دارد که در حراج روتختی که به مناسبت های مختلف در جشنواره فروش روتختی تولیدی دانا خواب عرضه می شود میتوانید کمترین قیمت ها را تجربه کنید.

روتختی های ترک با برندهای متنوع به صورت آماده و یا با پارچه های ترک و دوخت دستگاه های دیجیتال در داخل ایران در بازار موجود است که گونه ای ازین روتختی ها با پارچه های ابریشم ژاکارد بعنوان شیک ترین انواع روتختی اسپرت با قیمتی باور نکردنی در شرکت دانا خواب به فروش می رسد. بهترین قیمت روتختی عروس ترک را می توانید مستقیما از تولیدی و بازرگانی ما تهیه نمایید. خرید تلگرامی روتختی ها نیز میسر شده است.

روتختی دونفره روتختی اسپرت عروس

قیمت روتختی دونفره ارزان و شیک

قیمت روتختی معیار تعیین کننده ای برای خریداران است که همراه با کیفیتی بالا مورد انتظار مصرف کنندگان این کالای خواب پرطرفدار است.

روتختی ارزان و باکیفیت را در ارزانسرای روتختی که فروش مستقیم روتختی از تولیدی را انجام می دهند قابل خریداری است.

دانا خواب را برای خریدی ارزان و باکیفیت در خاطر داشته باشید و با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام شرکت جدیدترین محصولات ما را پیگیری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *