نمایندگی فروش روتختی کودک و نوجوان گلریس

فهرست مطالب

برند گلریس به عنوان یکی از تولیدکنندگان روتختی در ایران برای فروش بهتر مدل های روتختی کودک و نوجوان نمایندگی هایی در شهرهای مختلف تاسیس نموده است.
از گذشته تولید کنندگان انواع مدل های روتختی، با تکیه بر دانش فنی خود از الیاف پنبه ای و پارچه های مرغوب طبیعی برای روتختی های مربوط به کودکان و نوجوانان استفاده می کردند و امروزه با پیشرفت های حاصله می توانند از پارچه هایی با الیاف گیاهی نیز روتختی هایی با کیفیت تولید کنند.
الیاف گیاهی را از چه گیاهانی بدست می آورند؟
گیاهان زیادی هستند که چنین قابلیتی را دارند اما با کیفیت ترین آنها که اکنون در صنایع نساجی مورد استفاده قرار گرفته گیاهان بامبو می باشند. الیافی که از آن تولید شده اند بسیار بهداشتی بوده و به راحتی در طبیعت تجزیه می شوند. مهمترین ویژگی این نوع روتختی ضد عفونی کنندگی آن می باشد که می تواند همانند یک داروی ذاتی عمل کرده و با از بین بردن باکتری های موجود، شرایط بهتری برای سلامت فرزندتان به وجود بیاورد.
در این طرح پسرانه که دارای رنگ بندی بسیار شیکی می باشد از این نوع پارچه استفاده شده و الیاف پنبه ای بکار رفته در لحاف و بالشت ها از نوع پنبه سفید بهداشتی می باشند.
شرکت گلریس با واردات این پارچه ها طرح های زیبای روتختی را تولید کرده و می توانید از نمایندگی های این برند مدل دلخواهتان را خریداری نمایید.منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *