مشخصات و سفارش روتختی چاپی اصل از فروشگاه ها

فهرست مطالب

روتختی چاپی اصل در انواع دخترانه و پسرانه تولید می شود، این روتختی زیبا با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می شود.

روتختی ها دارای رنگ، طرح، مدل و قیمت های متنوع و مختلف هستند، برای کسانی که طرح های شلوع و پر انرژی دوست دارند روتختی چاپی اصل بهترین گزینه می باشد. این روتختی در مدل های متنوع و مختلف تولید می شود و بسیار شیک و زیبا می باشد. یکی از محبوب ترین انواع روتختی چاپی روتختی طرح سه بعدی می باشد که با ظاهر خاصی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. هدف کلی تولید روتختی چاپی و مخصوصا سه بعدی روح دادن به تصاویر و واقعی جلوه نشان دادن طرح ها بوده است.

از طریق سایت داناخواب و به آسانی می توانید روتختی چاپی اصل را سفارش دهید و خیالتان از کیفیت این محصول آسوده باشد.

روتختی چاپی اصل

ویژگی های روتختی چاپی اصل

روتختی چاپی اصل از ویژگی های خاصی رخوردار است که این روتختی را از دیگر روتختی های معمولی موجود در بازار متمایز و خاص می کند، در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره می کنیم. از مهم ترین ویژگی ها برای روتختی چاپی کیفیت در طرح چاپ شده می باشد، گاها ممکن است روتختی از ظاهر بسیار شیکی در نگاه اول برخوردار باشد اما به مرور زمان و در اثر شستشو رنگ و رویش از بین برود و جلوه اولیه را نداشته باشد.

روتختی چاپی از بهریتن جنس تولید می شود سبک و لطیف می باشد و پس از مدت طولانی نیز پرز نمی دهد، شستشوی آسان این روتختی ها آنها را مناسب برای شستشو در خانه کرده است اما حتما قبل از شستشوی روتختی خود به دستور عملی که همراه روتختی است دقت کنید.

روتختی چاپی اصل

روتختی چاپی دو نفره شیک

همانطور که گفتیم روتختی چاپی در طح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و مناسب تمامی سلیقه ها می باشد. طرح های مختلفی که روتختی چاپی تولید می شود مانند روتختی چاپی طرح دار( طرح های میوه، ستاره، کهکشان و..)، گلدار( انواع گل های ریز و درشت همچنین رگ و…)طرح های فانتزی و کارتونی می باشد.

روتختی چاپی دو نفره بهترین انتخاب برای عروس خانم های خوش سلیقه ای است که به دنبال روتختی برای جهزیه خود می گردنند.

کافی است در سایت داناخواب انواع مختلف روتختی چاپی شیک را مشاهده کنید و سپس روتختی مورد نظرتان را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *