فروش روتختی نوجوان پسرانه

فهرست مطالب

آیا می خواهید به پسر نوجوانتان هدیه ای بدهید که متناسب با سن او باشد؟ این طرح جدید روتختی به شما پیشنهاد می شود تا بر اساس علایق او پیش بروید.
نوجوانان معمولا در این سن به دنبال هیجانات خاصی هستند که اقتضای سنشان می باشد، مثلا پسرها همیشه عاشق موتور سواری و هیجان خاص آن بوده و هستند.
اگر در خانه تان پسر نوجوانی دارید که از موتور سواری لذت می برد، می توانید با هدیه دادن این روتختی زیبای پسرانه او را هیجان زده کنید.
رنگ های گرم بکار رفته در این سرویس نیز تناسب کاملی با طرح روی آن دارد و یک سرویس زیبا و دوست داشتنی را به وجود آورده اند.
پارچه ساتن پنبه ای که در دوخت سرویس مورد استفاده قرار گرفته از مرغوب ترین الیاف پنبه ای تهیه شده و دارای ویژگی لکه پذیری پایینی می باشد که این خاصیت برای مادران بسیار خوشحال کننده می باشد.
با این ویژگی عمل شستشوی روتختی بسیار آسان تر خواهد بود و نیازی به استفاده از شوینده های قوی نخواهید داشت که این خود بر دوام و ماندگاری رنگ ها و پارچه آن می افزاید.
سرویس پنبه ای با ۳ تکه مصرفی برای سایز یکنفره تهیه شده و قابل استفاده بر روی تخت های سایز نوجوان نیز می باشد.منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *