انتخاب ست روتختی مناسب برای تخت سفید

فهرست مطالب

آیا می دانید برای تخت های ساخته شده از چوبهای رنگ سفید بهتر است چه نوع روتختی انتخاب کنید؟ لازم به تاکید نیست که هر روتختی مناسب هر تخت خوابی نخواهد بود.
همانطور که می دانید زندگی های امروزی دستخوش تغییرات زیادی در سبک زندگی شده که به واسطه آن به علم طراحی و مد توجه بیشتری می شود. اینکه طراحی خانه تان چگونه باشد و از چه رنگ هایی در آن استفاده کنید، می تواند از مهمترین اصولی باشد که رعایت آن محیطی آرامش بخش برایتان ایجاد می کند.
از آنجاییکه چیدمان اتاق خواب دارای اهمیت بیشتری نسبت به دیگر بخش های خانه می باشد، باید در انتخاب وسایل دقت کنید. در اتاق خواب آنچه بیشترین سهم را در دکوراسیون ایفا می کند سرویس خواب می باشد که مجموعه تخت خواب و روتختی را شامل می شود. خرید این اقلام باید به گونه ای انجام گیرد که هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند و ست زیبایی را به وجود بیاورند.
اگر از تخت خواب های سفید خوشتان می آید می توانید ست روتختی رنگ روشن را انتخاب نمایید و پرده و فرش اتاق را با رنگ های موجود در طرح روتختی ست کنید. برای نمونه خواهید دید که این سرویس دو نفره چه ترکیب زیبایی در اتاق خواب ایجاد می کند. البته در کنار زیبایی باید از کیفیت پارچه و الیاف روتختی نیز اطمینان یابید که از نمونه های ضد حساسیت و ضد باکتری تولید شده باشد. برای حفظ و نگهداری این روتختی گلدار شیک باید از روش های شستشوی معمول در ماشی لباسشویی استفاده کنید بدون اینکه دمای آب را بالا برده و از پودر های آنزیم دار و مواد سفید کننده استفاده نمایید. منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *