کارخانه تولیدی روتختی تنسل نانو اصل در تهران

فهرست مطالب

روتختی تنسل نانو که چند سالی است راه خود را به بازار باز کرده است.این روتختی از پارچه لیوسل که به صورت عمده از الیاف گیاهی( گیاه اکالیپتوس) تولید می‌شود.

این روتختی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای روتختی‌های کتان به شمار می‌رود. روتختی تنسل نانو به دلیل کیفیت بسیار بالا بهترین گزینه برای افراد با پوست‌های حساس است.

روتختی تنسل نانو اصل ویژگی‌های خاصی دارد که او را از دیگر روتختی‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.؛ از ویژگی‌های مهم این روتختی نرم، لطیف و سبک بودن آن است.

این روتختی علاوه بر این که عایق گرما است بسیار نرم و لطیف بوده و مناسب برای خواب شب است.

هنگام استفاده از این روتختی احساس سبکی و لطیفی‌ای ‌که دارد حسی خوشایند را می‌دهد. به دلیل نوع خاص پارچه استفاده شده در این روتختی گردش هوا در این روتختی اتفاق می‌افتد بنابراین در زمستان سرد و در تابستان گرم است.

این روتختی به راحتی شسته می‌شود و مناسب برای استفاده طولانی مدت است.

 

کارخانه تولیدی روتختی تنسل نانو اصل در تهران

روتختی تنسل نانو به قیمت کارخانه

روتختی تنسل از بهترین انواع روتختی است؛ این روتختی در انواع رنگ‌ها ، طرح‌ها و سایز‌ ها تولید می شود و به بازار ارائه می‌شود.

برای داشتن یک خرید اقتصادی باید کیفیت و قیمت مناسب را در کنار هم داشته باشیم.

قیمت کیفیت و زیبایی یک محصول از موراد مهمی است که باید به آنها دقت لازم شود.

روتختی تنسل نانو در مقابل دیگر روتختی‌های موجود در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و همانطور که پیش از این اشاره کردیم با بهترین جنس تولید می‌شود و مناسب برای استفاده طولانی مدت است با وجود این روتختی خواب آسوده و پر از آرامش خواهید داشت. و در نهایت این روتختی جزو زیباترین روتختی‌ها به حساب می‌آید و در انواع طرح و رنگ تولید می‌شود.

کارخانه تولیدی روتختی تنسل نانو اصل در تهران

‌انواع روتختی تنسل دونفره شیک

روتختی تنسل نانو به صورت تک نفره و دو نفره تولید می شود و شما مشتریان عزیز می توانید بنابر نیاز خود روتختی مورد نظرتان را سفارش دهید.

این روتختی در انواع طرح‌ دار، ساده و سه بعدی تولید می‌شود که مناسب برای هر سلیقه و هر سنی است.

روتختی تنسل ساده یکی از شیک ترین انواع روتختی است که مناسب برای روتختی عروس می باشد. این روتختی هیچ‌ گاه از مدت نمی‌رود و همیشه ترند و شیک است.

با سفارش این روتختی بسیار شیک از سایت داناخواب در کمترین مدت زمان روتختی تنسل نانو را با نازل‌ترین قیمت درب خانه تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *