مرکز خرید روتختی هازان سه بعدی در تهران

فهرست مطالب

در ابتدای این مطلب میخواهیم اندکی درمورد پارچه روتختی هازان سه بعدی صحبت کنیم.

پارچه روتختی هازان پارچه‌ای با استحکام بالاست که از الیافی ضخیم ساخته شده‌است و این ویژگی های پارچه روتختی هازان باعث شده تا نسبت به پارچه‌های روتختی دیگر سنگین‌تر باشد و نور از آن عبور نکند.
برای تولید پارچه روتختی هازان معمولا مقدار زیادی ( بین 50تا70 درصد) از الیافی مانند الیاف نخ و پنبه استفاده می‌شود و درصد باقی مانده آن نیز از الیاف مصنوعی در آن استفاده می‌شود.

چون چاپ کردن طرح‌های مدنظر روی روتختی هایی که از پارچه‌های روتختی 100 درصد نخ ساخته شده‌اند به خوبی صورت نمی‌گیرد.
یکی از دلایل دیگری که از درصدی از الیاف مصنوعی در پارچه های روتختی سه بعدی هازان استفاده می‌شود این است که پارچه‌های روتختی کاملا نخی بعد از شست و شو معمولا از قد پارچه دچار 10 درصد آبرفت می‌شوند.

مرکز خرید روتختی هازان سه بعدی در تهران

روتختی هازان سه بعدی چه ویژگی‌هایی دارد؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های روتختی هازان می‌توان موارد زیر را نام برد:
ماندگاری و دوام بالا، مرغوب بودن جنس پارچه استفاده شده در تولید روتختی های هازان، قیمت نسبتا مناسب نسبت به طول عمر این جنس از روتختی‌ها، شست و شوی راحت و آسان در دماهای پایین ( مثلا دمای 30 درجه)، قابلیت چاپ خوب و باکیفیت تصویر روی پارچه‌های روتختی هازان و تولید پارچه های روتختی هازان سه بعدی بسیار با کیفیت، عدم آبرفتگی پس از شست و شوی مداوم و مکرر، افزایش زیبایی و جلوه تصاویر چاپ شده و براقیت تصاویر موجود روی این جنس از پارچه‌های روتختی تنها چند دلیل از دلایل منطقی ایست که فکر و نظر خریداران ست روتختی را به خود جلب می‌کند.
روتختی‌های هازان سه بعدی در سایزهای مختلف به بازارها ارائه می‌شود که برخی از اشکال و سایزهای آن به شرح زیر است:

  •   یک نفره
  •  دونفره

روتختی هازان سه بعدی دونفره ویژه، که این سایز روتختی اندکی از روتختی هازان  بزرگ‌تر است و کاملا مناسب تخت‌های دونفره بزرگ می‌باشد.

مرکز خرید روتختی هازان سه بعدی در تهران

انواع روتختی سه بعدی

تا اینجای مطلب غالب صحبت درباره روتختی هازان سه بعدی و ویژگی های آن بود، حال نوبت آن رسیده که اندکی از روتختی‌های سه بعدی صحبت کنیم که تقریبا به تازگی وارد بازار شده‌اند و جو بازار را کاملا در دست گرفته‌است.
روتختی‌های سه بعدی می‌توانند از انواع و اقسام پارچه‌های مختلف تشکیل شوند فقط نکته بسیار حائز‌ اهمیت اینجا است که در فرایندهای تولید و ساخت روتختی های سه بعدی، مراحلی وجود دارند که نیازمند مراحل حرارتی ای خاص و مطابق با متودهای روز است که طبیعتا هر جنس پارچه‌ای این مراحل را دوام نمی‌آورد پس باید از پارچه‌های ضخیم و مرغوب مانند پارچه های هازان برای ساخت آن‌ها بهره برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *