قیمت فروش روتختی مارک دانتل در سایت های اینترنتی

فهرست مطالب

روتختی مارک دانتل مدتی­ است جزو مدرن ترین روتختی ها به شمار می رود.

پارچه دانتل نوعی پارچه توری است که اشکال برجسته و ظریفی دارد این پارچه به طور عمده از ابرشیم بافته می شود.

دانتل به سه دسته کار شده کار نشده و برجسته تقسیم می شود؛ تفاوت پارچه دانتل از گیپور این است که پارچه دانتل از تار ابریشم است که و بافت ان بر روی تور انجام می شود و دارای زمینه اشکال خاصی است.

این پارچه در لباس عروس لباس مجلسی و  روتختی به کار برده می شود و حالتی لوکس و اشرافی به پارچه می دهد.

روتختی مارک دانتل بهترین گزینه برای جهزیه عروس است؛ این روتختی ­ها بسیار زیبا و شکیل هستند و به اتاق خوابتان ظاهری رویایی و لوکس می دهد.

امروزه سایت ­های مختلفی محصولاتشان را به صورت انلاین به فروش می رسانند

. داناخواب که از بهترین سایت­ ها در زمینه کالای خواب است روتختی مارک دانتل را با قیمت روز در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

قیمت فروش روتختی مارک دانتل در سایت های اینترنتی

روتختی مارک دانتل  عروسکی

روتختی­ ها از مهم ترین اجزای اتاق خواب به شمار میروند؛ انتخاب درست روتختی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب نوزادتان دارد.

روتختی عروسکی جزو شیک­ ترین روتختی ­های نوزاد محسوب می شود؛ نکته جالب توجه در خرید این روتختی این است که روتختی­ های عروسکی در طول زمان همیشه  مد و ترند است و از مد نمی رود.

اگر فرزند شما دختر است می توانید از رنگ­ های صورتی قرمز زرد و بنفش می توانید استفاده کنید و اگر فرزندتان پسر است از رنگ­ های سرمه ای، ابی ، خاکستری و سبز استفاده کنید.

این روتختی در طرح­ ها و رنگ­ های متفاوت تولید می شود و مناسب هر سلیقه­ ایی است.

یکی دیگر از موارد مهم هنگام خرید روتختی برای سیسمونی کیفیت پارچه است.

همانطور که می دانید نوزادان تازه به دنیا امده پوست بسیار حساس و نازکی دارند توجه کنید که روتختی مد نظرتان باعث ایجاد حساسیت نشود و برای پوست لطیف نوزاد عزیزتان مناسب باشد.

قیمت فروش روتختی مارک دانتل در سایت های اینترنتی

انواع روتختی دانتل پرفروش در فروشگاه ­ها

روتختی­ مارک دانتل دوزی شده در انواع فروشگاه­ های کالای خواب موجود است اما شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت دانا خواب انواع  روتختی مارک را در طرح ­ها و شکل های مختلف مشاهده کنید و بسیار راحت روتختی مورد نظرتان را سفارش دهید.

علاوه بر روتختی مارک دانتل، روتختی­ های دونفره دانتل نیز تولید می شود. این روتختی­ ها با بهترین کیفیت و زیباترین طرح ­ها در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

روتختی­ های دانتل از پرطرفدارترین انواع روتختی هستند و  یکی از بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه به شمار میروند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *