قیمت روتختی سه بعدی زیبا

فهرست مطالب

در هر اتاق خواب شاید اولین وسیله ای که به چشم بخورد سرویس خواب آن باشد . انتخاب روتختی زیبایی سرویس خواب و اتاق را دوچندان می کند .برای اطلاع از قیمت روتختی سه بعدی زیبا همراه ما باشید .

خرید روتختی سه بعدی درجه یک

خرید روتختی زیبا و با کیفیت یکی از دغدغه ای امروز جوانان شده است . زیرا با خرید روتختی سه بعدی زیبا اتاق خوابی بسیار زیباتر خواهند داشت .
انواع مدل روتختی در طرح های ساده و سه بعدی و طرح دار در بازار موجود هستند و هر کسی می تواند با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود طرح مناسبی از روتختی را برای خرید انتخاب نماید.
روتختی سه بعدی یکی از جدیدترین طرح های روتختی است که امروزه توجه بیشتر زوج های جوان و خانواده ها را به سوی خود جلب کرده است .
این مدل از روتختی در انواع طرح های برجسته و با رنگ های متنوع طراحی می شود و می تواند آرامش و نشاط خاصی را به فضای اتاق خواب شما ببخشد.

[box type=”note” align=”aligncenter” class=”” width=””]انتخاب روتختی سه بعدی می تواند انتخابی بسیار جسورانه باشد . شما با خرید این مدل روتختی زیبایی و طراوت خاصی به اتاق خواب خود خواهید داد.[/box]

خرید روتختی سه بعدی درجه یک

روتختی سه بعدی زیبا

عوامل بسیاری در تعیین قیمت روتختی موثر اند .
شاید بتوان مهم عامل را جنس و کیفیت پارچه ها دانست . در کنار این مورد عواملی همچون ماشین آلات ، نیروی انسانی ماهر و … در این امر دخیل اند .
یکی از دلایل اختلاف قیمت جنس پارچه ایست که استفاده می کنند . دلیل بعدی کیفیت چاپ رو پارچه است .
این کیفیت چاپ به دلیل با اهمیت است که روتختی وسیله ای است که هر چند زمان باید شسته شود ، اگر کیفیت پارچه و چاپ آن عالی نباشد بعد از شستشو طرح زیبایی خود را از دست می دهد و دیگر آن جذابیت سابق را ندارد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ما با تولید روتختی سه بعدی زیبا و با کیفیت تلاش بر آن داریم تا با بهترین کیفیت پارچه و مجهز ترین دستگاه های چاپ با کیفیت ترین رو تختی رابه شما تقدیم کنیم .[/box]

روتختی سه بعدی زیبا

قیمت روتختی سه بعدی با کیفیت

شاید برای خرید روتختی قیمت روتختی سه بعدی با کیفیت عاکلی بسیار مهم باشد .
در این زمینه ما با تلاش شبانه روزی سعی برا ارائه بهترین ها با بالاترین کیفیت خواهیم داشت.
اگر در زمان خرید روتختی سه بعدی به بازار،پیج های اینستا گرامی، کانال های تلگرامی یا سایت ها سری بزنید تفاوت قیمت روتختی سه بعدی را شاهد خواهید بود که شاید برای شما هم علتش جالب باشد.
عوامل متعددی هستند که بر قیمت روتختی سه بعدی تاثیر می گذارند اما اگر بخواهیم به اختصار به آن ها اشاره کنیم این موارد مهم ترین ها می باشند:

  1. سایز روتختی
  2. تعداد تکه های سرویس روتختی
  3. جنس پارچه و الیاف مورد استفاده در زمان دوخت
  4. حجم خرید

هر یک از این عوامل تاثیر زیادی بر قیمت فروش روتختی سه بعدی خواهد داشت لذا پیش از خرید و برای مقایسه ی قیمتی کالا به تک تک این موارد دقت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *