فروش ویژه روتختی مخمل کار شده با دانتل

فهرست مطالب

ترکیبات روتختی مخمل کار شده با دانتل نشان دهنده ی کیفیت این محصول می‌باشد و بیش تر به عنوان روتختی عروس مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین تولیدکنندگان در تولید آن بهترین ها را به کار می‌برند.

به طور کلی در تولید مخمل اصل از الیاف ابریشم استفاده می‌شود اما امروزه برای پایین آوردن قیمت این نوع روتختی، علاوه بر ابریشم از الیاف ریون هم در ترکیب آن استفاده می‌شود.

کاربرد مخمل در منسوجات خانگی مثل روتختی بسیار زیاد است و از محبوب ترین رنگ های آن می توان به زرشکی، آبی، زمردی و نقره ای اشاره کرد.

روتختی مخمل ترک معمولا در مدل های چهار، شش یا ده تیکه وجود دارند که خرید هر یک از آن ها به سلیقه ی شخی شما بستگی دارد.

اما به طور کلی معمولا برای اتاق های بزرگ و تخت خواب هایی به همین اندازه از روتختی هایی با تیکه های بیش تر استفاده می شود و در اتاق خواب هایی با فضای کوچک تر از روتختی هایی با تکه های کمتر استفاده می شود تا اتاق را شلوغ نشان ندهد.

فروش ویژه روتختی مخمل کار شده با دانتل

ویژگی های روتختی مخمل مجلل ترک

روتختی مخمل ترک ویژگی های بارزی دارد که مشتریان زیادی به دلیل همین ویژگی ها مجذوب این نوع روتختی شده اند و شما با لمس فقط یک بار این روتختی به خصوصیات آن پی خواهید برد و آن را به لیست خرید خود اضافه خواهید کرد.

ترکیه از بزرگ ترین تولید کنندگان کالا های خواب شامل روتختی و پتو می باشد که هرساله محصولات آن وارد کشور مان می شود  و جنس با کیفیت و درجه یک آن باعث می شود در خانه ی هر ایرانی وجود داشته باشد.

از جمله  ویژگی های خاصی که باید درباره ی روتختی مخمل ترک بیان کرد به شرح زیر می باشند:

□ نرمی و لطافت آن

□ دوام و ماندگاری بالا

□ گرما به دلیل داشتن پرز های فراوان

□ حساسیت به فشار و لمس

 

فروش ویژه روتختی مخمل کار شده با دانتل

انواع پارچه مخمل روتختی

پارچه های مخمل جزو گرانترین و مجلل ترین پارچه ها در تولیدات انواع روتختی می‌باشد اما این جنس روتختی آن قدر زیبا و مجلل است که طرفداران آن قیمت گران آن را می‌پذیرند.

انواع پارچه مخمل موجود در بازار که برای تولید انواع روتختی یا در صنعت مبل سازی یا حتی پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر است:

■ مخمل ابریشم ( از گرانترین روتختی های مخمل)

■ مخمل طرح دار( پرطرفدارترین مخمل)

■ مخمل چروک

■ مخمل نخی

■ مخمل برجسته

■ مخمل چکش خورده، ولور، سیزل و …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *