فروشگاه مدل روتختی ساتن ژاگارد طرح دار

فهرست مطالب

آیا می خواهید با ویژگی منحصر به فرد پارچه های ساتن ژاگارد آشنا شوید؟ این خصوصیت شما را ترغیب می کند تا حتما مدل روتختی زیبایی که با پارچه طرح دار دوخته شده را از فروشگاه خریداری نمایید.
آیا از روتختی هایی که با پارچه ساتن تهیه می شوند خوشتان می آید؟
روتختی های ساتن به خاطر جنس خاصی که دارند به راحتی لک می شوند حتی با ریختن یک قطره آب و بسیاری از خانم ها که علاقه زیادی به استفاده از پارچه های ساتن در منسوجاتی چون روتختی دارند به دلیل همین ویژگی از خواسته خود منصرف می شوند. تولیدکنندگان صنایع نساجی مدل زیبایی از این نوع پارچه های براق و پر زرق و برق را طراحی نموده اند که دیگر چنین مشکلاتی نداشته باشید.
آیا ساتن ژاگارد هم براحتی لکه می شود؟
در این نوع پارچه که به دو سبک ساده و طرح دار تولید شده است ویژگی را قرار داه اند تا اثر لکه پذیری آن را کمتر کرده و نیازی به شستشوی مداوم نداشته باشد. به این شکل خانم ها می توانند با خیالی آسوده همان طرحی که دلخواهشان است را به اتاق خوابشان برده و از زیبایی و لطافت این روتختی لذت ببرند.
این مدل بسیار خارق العاده در سایز دونفره و با پارچه طرحدار در رنگ بندی شاد دوخته شده تا برای اتاق خواب هایی که پنجره ندارند نیز مناسب باشند و فضایی دلگیر را ایجاد نکنند.
می توانید از طریق تماس با مسئولان فروش این فروشگاه رنگ دلخواهتان را سفارش دهید و خوابی دلچسب را تجربه کنید.منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *