راهنمای شناخت انواع روتختی کتان خارجی

فهرست مطالب

شما می توانید با انتخاب روتختی کتان خارجی مناسب، چیدمان و دکور اتاق خواب خود را بی نهایت زیبا جلوه دهید.

از طرف دیگر، انتخاب روتختی و ملحفه مناسب، در بهداشت و آرامش خواب شما تاثیر غیر قابل انکاری دارد. بنابراین در هنگام انتخاب روتختی شما نباید فقط به فکر زیبایی آن باشید زیرا کیفیت و استحکام روتختی موضوع بسیار مهمی است که باید در هنگام انتخاب پارچه مناسب روتختی به آن توجه داشته باشید.

انتخاب پارچه نرم و مناسب برای روتختی، حواب آرام و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. اولین و ساده ترین راه برای تشخیص جنس پارچه روتختی، لمس کردن آن است و تقریبا ما میتوانیم تشخیص دهیم که چه نوع الیافی در پارچه به کار رفته است.

دومین راه تشخیص جنس پارچه، شناختن و آگاهی کامل الیاف پارچه به صورت علمی است، که می توانید از طریق جست و جو در گوگل اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

روتختی کتان دخترانه

روتختی کتان دخترانه خارجی

پارچه کتان همانطور که از اسم آن مشخص است از الیاف کتان ساخته شده است: که البته لازم به ذکر است که کتان در ایران کشت نمی شود، بسیاری این پارچه را یکی از قدیمی ترین پارچه ها می دانند. بنابراین می توانیم بگوییم که این پارچه  قدمتی دیرینه دارد.

از خصوصیات این پارچه که باعث جذابیت و پرطرفدار بودن آن شده، نام پادشاه پارچه را به آن اختصاص داده اند.

کتان چون از الیاف گیاه کتان بافته می شود، محصولی کاملا طبیعی است. این پارچه در بسیاری از رنگ ها موجود است. از آنجا که پارچه کتان یک الیاف طبیعی است می توان آن را به راحتی در رنگ های مختلفی رنگ آمیزی کرد.

البته لازم به ذکر است که روتختی کتان خارجی خارجی ضد باکتری و ضد قارچ است پس گزینه مناسبی برای کسانی که پوست های حساس دارند می باشد.

روتختی کتان دخترانه

سفارش آنلاین کالای خواب

درهنگام خرید روتختی کتان خارجی باید به نکات زیر توجه کنید.

رنگ روتختی ۲) جنس الیاف روتختی   ۳) طرح و دیزاین روتختی

  • رنگ روتختی: رنگ روتختی را طوری انتخاب کنید که در آن از رنگ های پرنشاط و آرام استفاده شده باشد؛ تا روح بیشتری در فضا ایجاد کند.
  • جنس الیاف روتختی: جنس الیاف روتختی باید با کیفیت و لطیف باشد؛ چرا که این موضوع به خواب آسوده تر نیز کمک می کند. روتختی کتان گزینه مناسبی است اما به خاطر کیفیت و مقاومت بسیار خوب و درست شدن از گیاه کتان گران می باشد‌.
  • طرح و دیزاین روتختی: معمولا طرح و دیزاین روتختی سلیقه ای است اما روتختی های دو رو را برای تنوع بیشتر پیشنهاد میکنیم.

شما می توانید به راحتی و با در نظر گرفتن مواردی که گفته شد یک خرید با کیفیت و آنلاین را تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *