راهنمای خرید پتو نرمینه نسیم از دانا خواب

فهرست مطالب

در این متن تلاش بر این داریم تا بدانیم که پتو نرمینه نسیم دقیقا چه پتویی است و چه ویژگی های منحصر به فردی دارد.

همچنین بدانیم که برای تهیه این پتو با کیفیت از کالای خواب دانا باید به چه صورتی عمل کرد.

همانطور که می دانیم پتو های نرمین، نگین، نسیم و … از پتوهای تولید شده توسط شرکت نرمینه است که مانند پتو های دیگر، هرکدام ویژگی، جنس و اندازه مخصوص خود را دارند.

پتوی نرمینه نسیم وزنی کمتر از از پتوهای نگین، نرمین طلایی و نرمین دارد و همینطور وزن آن از پتوی سروین بیشتر است.

به همین دلیل است که اصطلاحا می گویند این پتو در رده وزنی متوسط قرار دارد.

با این حال پتوی نرمینه در گروه پتوهای کم وزن قرار دارد و بیشتر برای مناطق و یا فصل های گرم مناسب است و استفاده می شود.

لازم به ذکر است که برای افرادی که طبع گرمی دارند یا به اصطلاح گرمایی هستند نیز این پتوها در تمامی فصول مناسب است و خوابی سالم و راحت را برایشان فراهم می کند.

راهنمای خرید پتوی نرمینه نسیم از دانا خواب

رنگ های پتو نرمینه نسیم

در مورد ساختار و جنس و رنگ های پتو نرمینه نسیم باید گفت که بافت این پتو از الیاف پلی استر و مواد نانو ماکروفایبر تشکیل شده است.

همچنین این پتو دارای خاصیت آنتی باکتریال است و از این رو می تواند برای استفاده کودکان، بیماران، سالمندان و افراد با حساسیت بالا بهترین گزینه انتخابی باشد.

بنابراین می توان با اطمینان گفت که پتوی نرمینه نسیم می تواند از نظر جنس و بافت، پتوی با کیفیت و خوب باشد که حتی علاوه بر موارد گفته شده پرزدهی آن نیز نزدیک به صفر است.

این پتو قایل شست و شو با ماشین لباسشویی است اما لازم به ذکر است مه همانند هر وسیله یا کالای خواب دیگری بهتر است ابتدا به دقت دستورالعمل شست و شوی آن را مطالعه کنیم تا از طول عمر و کیفیت جنس پتو کاسته نشود.

این مدل از پتوها به دلیل اینکه در داخل تولید می شوند و جز تولیدات داخلی محسوب می شوند دارای زنگ ها و طرح های بسیار متنوع و جدید است که به راحتی می تواند نیاز مصزف کننده را تامین کند و دقیقا بنا به دلایل گفته شده و صرفه اقتصادی بالایی که دارد برای تازه عروس و داماد ها انتخابی مناسب است.

راهنمای خرید پتوی نرمینه نسیم از دانا خواب

انواع پتو نرمینه بچگانه

پتو نرمینه نسیم از مدل های متنوعی برخوردار است که یکی ازمدل های آن که بسیار پرطرفدار بوده و مورد توجه خریداران قرار گرفته است پتو نرمینه نسیم بچگانه است.

علت این محبوبیت فراوان نیز دلایلی است که در طول متن نیز به آن ها اشاره شد مانند سبک بودن پتو که باعث می شود کودک دلبندتان خوابی راحت را تجربه کند.

هم چنین آنتی باکتربال و ضد حساسیت بودن این پتوها که ضامن سلامتی و سلامتی پوست فرزندتان است و طرح و رنگ های بسیار متنوع و مقرون به صرفه بودن نیز از دیگر مزایا و علل محبوبیت این پتوی مرغوب می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *