خرید پتو مسافرتی یک نفره

فهرست مطالب

اگر از افرادی هستید که علاقه ای به گرما ندارید پس حتما داشتن پتو مسافرتی برایتان ضروری است .برای خرید پتو مسافرتی یک نفره با ما همراه باشید .

خرید عمده و اینترنتی پتو

برای بسیاری از افراد فراری از سرما ، پتو محبوب ترین همدم در شب های سرد زمستان است .
اما برخی افراد حتی در گرمای تابستان نیز بدون پتو خواب راحتی ندارند . انتخاب این افراد برای فصول گرم می تواند پتو مسافرتی باشد .

پتو مسافرتی یک پتوی سبک و کم حجم است که فضای کمی را اشغال می کند از این نظر به خوبی قابل حمل می باشد. این پتو ها معمولا از الیاف مصنوعی ایجاد می شوند و دارای پرز می باشند. پتو مسافرتی یک محصول با عمر نسبتا بالا محسوب نمی شود و نسبت به سایر انواع پتوها قیمت کمتری دارد.
برای خرید پتو مسافرتی یک نفره با کیفیت بالا و قیمت مناسب ، بهترین روش استفاده از اینترنت و خرید آنلاین این محصول است .

[box type=”download” align=”aligncenter” class=”” width=””]در خرید آنلاین هم در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید و همچنین ی توانید تنوع بالای محصول را در مدت زمان کوتاه مشاهده نمایید . [/box]

خرید عمده و اینترنتی پتو

انواع پتو مسافرتی

پتو های مسافرتی در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردند که عبارتند از :

  • پتو مسافرتی پنبه ای: معمولا پتوهایی که ۱۰۰ درصد از الیاف پنبه ای ساخته شده باشند به ندرت در بازار موجود می باشند. بیشتر این پتو ها ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مانند اکریلیک و پلی استر هستند. پتوهای پنبه ای بسیار نرم و گرما بخش هستند و نسبت به الیاف پشمی کمتر پرز می دهند. معمولا پتو های پنبه ای که دارای متریال های پلی استر و اکریلیک هستند وزن سبکی دارند و در مدل های مختلف برای فصل های زمستان و تابستان طراحی می شوند.
  • پتو مسافرتی ارگانیک: این نوع از پتو ها نسبتا گران قیمت می باشند و برای افرادی که از بیماری های آلرژیک و پوستی رنج می برند، مناسب می باشد. این پتو ها معمولا از الیاف طبیعی پنبه تولید می شوند.
  • پتو مسافرتی پشمی: پتو های پشمی یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای افرادی که از سرما بیزارند به حساب می آید چرا که پشم دارای این خاصیت است که هوای گرم را درون خود محبوس کند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]پتو های پشمی نسبت به انواعی که از الیاف های طبیعی مانند پنبه یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند، سنگین تر و زبر تر است و برای کودکان و افرادی که دچار ناراحتی های پوستی هستند، مناسب نمی باشد.[/box]

انواع پتو مسافرتی

خرید پتو مسافرتی یک نفره

بهتر است در هنگام خرید پتو مسافرتی یک نفره خود به نکات زیر دقت داشته باشید .

  • سایز پتو: پیش از خرید پتو مسافرتی باید سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. این پتو ها در انواع اندازه های تک نفره، دو نفره و کودک عرضه می شوند.
  • بودجه و برند دلخواه: پتو ها در انواع قیمت ها و برندهای داخلی و خارجی موجود می باشند و از تنوع خوبی برخوردار هستند.
  • طراحی پتو: انتخاب طرح و رنگ مناسب برای پتو در ایجاد یک خواب راحت و با آرامش بسیار تاثیر گذار است. رنگ های گل بهی، لیمویی، یاسی و … بسیار مناسب می باشند. همچنین بهتر است برای کودکان از طرح های کارتونی مناسب که ترسناک نمی باشند استفاده نمود.
  • قابلیت شست و شو: در هنگام خرید پتو دقت کنید که روی برچسب آن قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی درج شده باشد. زیرا شستشو پتو با دست آسان نیست .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *