خرید و فروش پتو عمده به صورت اینترنتی

فهرست مطالب

برای خیلی از آدم ها که گریزان از سرمای زمستانند ، پتو همدم گرم و نرم شب های زمستان است. برای خرید و فروش پتو عمده به صورت اینترنتی همراه ما باشید .

فروش عمده پتو با کیفیت

خرید و فروش عمده پتو آن هم به صورت اینترنتی ، روشی بسیار مناسب برای خرید این کالای خواب است
پتوی خوب ویژگی های بسیاری از قبیل نرمی ، طراوت و راحتی و ویژگی های بسیار دیگری دارد که ممکن است شما حتی به آن ها فکر هم نکرده باشید.
کارشناسان خواب توصیه می کنند در محیطی نه خیلی گرم و نه خیلی سرد بخوابید. دمای مناسب برای خوابیدن برای اغلب افراد بین ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتیگراد می باشد. اگر دمای اتاق خواب شما خیلی پائین بیاید خوابتان مختل خواهد شد. از این رو استفاده از یک پتوی خوب که بتواند دمای بدن شما را حفظ کرده و در عین حال باعث گرم شدن بیش از حد شما نشود ، اهمیت زیادی دارد.

[box type=”error” align=”aligncenter” class=”” width=””]برای خرید پتو حتما به کیفیت این محصول توجه ویژه ای داشته باشید ، زیرا مستقیم با سلامت شما در ارتباط است .[/box]

فروش عمده پتو با کیفیت

خرید اینترنتی پتو زیبا

در خرید و فروش پتو کیفیت و جنس پارچه بسیار با اهمیت است .
زیرا پتو کالایی است که با پوست در تماس است و همچنین برای حفظ پاکیزگی دفعات زیادی شسته می شود . پس باید از جنس و کیفیتی باشد که بافت پارچه در شستشو های مکرر آسیب نبیند .
انتخاب یک پارچه مناسب برای پتو کار ساده ای نیست.
پارچه یک پتوی خوب باید برای نیاز های منحصر به فرد شما مناسب باشد ، مثلا ضد آلرژی باشد.
برخی افراد دوست دارند پتوشان کرکی باشد، این در حالی است که برخی دیگر پتوی نرم و صاف را ترجیح می دهند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]اما با تمام موارد ذکر شده بهتر است به یاد داشته باشید ، خرید پتو از برند ها مطرح می تواند تضمینی بر کیفیت بالای محصول باشد .[/box]

خرید اینترنتی پتو زیبا

خرید و فروش پتو عمده به صورت اینترنتی

در خرید و فروش پتو به صورت عمده و اینترنتی ، اگر تصمیم به فروش یا صادرات این کالا دارید بهتر است که در ابتدا انواع پارچه در تولید پتو را بشناسید .

  • پارچه نخی: پتو های نخی در برابر شستشوهای متعدد مقاوم هستند. امکان رشد عوامل آلرژی زا در بستر خواب کاهش می دهند..
  • پشم : پارچه پشمی می تواند سنگین و یا سبک وزن باشد. عایق حرارتی بسیار خوبی است و در زمان لرزیدن از سرما در زمستان یک پتوی خوب و حتی عالی است.
  • کرک : یک پتوی کرک شبیه لحافی نازکی از جنس کرک است. اما نازکتر و سبک تر از لحاف است.
  • ولوکس : این پتو ها برای هتل ها مناسب هستند. یک فوم نازک دارند که با پارچه نایلون مخملی پوشیده شده است. این پتو ها ضد آلرژی بوده و در شستشو های متعدد با دوام و خیلی گرم هستند.

اگر تصمیم به فعالیت در این تجارت دارید با ما همراه باشید تا خریدی مطمئن را تجربه نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *