خرید و فروش عمده روتختی سه بعدی بچگانه ارزان قیمت

فهرست مطالب

روتختی سه بعدی بچگانه برای دختران و پسران در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود. روتختی های بچه گانه معمولا در  طرح های شاد و عروسکی طراحی می شوند تا علاوه بر زیبایی اتاق خواب باعث شاد شدن روحیه کودک نیز بشوند.

سایت داناخواب دست به خرید و فروش انواع روتختی سه بعدی زده است، اگر دارای تولیدی روتختی بچه گانه سه بعدی هستید می توانید به راحتی روتختی های خود را به سایت داناخواب با قیمت مناسب بفروشید.

اگر قصد تغییر تخت خواب فرزند عزیزتان را دارید و در نتیجه به دنبال خرید روتختی با کیفیت بچه گانه می گردید پیشنهاد ما به شما خرید روتختی از طریق سایت داناخواب می باشد. همچنین افرادی که دارای فروشگاه کالای خواب هستند می توانند روتختی سه بعدی بچگانه را به صورت عمده از داناخواب خریداری کنند.

روتختی سه بعدی بچگانه

روتختی سه بعدی بچه گانه جدید

روتختی از مهم‌ ترین آیتم های اتاق خواب کودک به شمار می رود، این محصول علاوه بر زیبایی اتاق خواب بر سلامت خواب، پوست و روان کودک نیز تاثیر گذار است.

روتختی بچه گانه سه بعدی در انواع طرح مختلف نظیر فانتزی، کارتونی، گلدار و … تولید می شود.

در بین کودکان روتختی کارتونی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، این روتختی در انواع مدل شخصیت های کارتونی مناسب برای دختران و پسران تولید می شود. از این مدل های می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روتختی سه بعدی طرح الوین
  • روتختی سه بعدی طرح السا
  • روتختی سه بعدی طرح راپانزل
  • روتختی سه بعدی طرح باب اسفنجی
  • روتختی سه بعدی طرح میکی موس

حالت سه بعدی این روتختی ها به آنها جلوه ای واقعی و خاص داده است که باعث شده روتختی های سه بعدی بچه گانه دارای زیبایی بیشتر شوند.

روتختی سه بعدی بچگانه

سفارش روتختی آسان انواع روتختی

سایت داناخواب موقعیتی را فراهم کرده است که تمامی اعضای خانواده به آسانی می توانند کالای خواب مورد نظرشان را تهیه کنند. آیا به دنبال خرید روتختی هستید؟ آیا قصد خرید روتختی و پرده ست را دارید؟ آیا به دنبال خرید پتو هستید؟

می توانید به آسانی آخرین مد طراحی شده روز را در سایت داناخواب مشاهده کنید و به آسانی از طریق سایت ما سفارش خود را ثبت کنید.

سایت داناخواب بسیار مطمئن و معتبر می باشد همچنین می توانید قبل از خرید محصول مورد نظرتان با مشاوران ما مشورت کنید تا بهترین و مناسب ترین محصول را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *