خریدشیک ترین روتختی فیروزه ای طرح مدرن وارداتی

فهرست مطالب

آیا می دانید شرکت های وارداتی از مدل های روتختی کدام کشورها استفاده می کنند؟ شیک ترین طرح های مدرن برای روتختی دارای ترکیب رنگ فیروزه ای می باشند.
بسیاری از کشورها از جمله ترکیه در تولید منسوجات و بالاخص روتختی ها پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و با آپدیت کردن طرح ها و مدل هایی که تولید می کنند توانسته اند بازارهای جهانی را متحول کنند.
در ایران بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند تا از این مدل ها استفاده کنند و تولیدات این کشورها را با دردسر کمی خریداری نمایند. از این رو شرکت هایی در ایران به وجود آمده اند که واردکننده این منسوجات به کشورمان هستند. این شرکت ها با وارد نمودن مدل های جهانی و پخش و عرضه آن ها در بین فروشگاه های معتبر توانسته اند رضایت مشتریان ایرانی را جلب نموده و روتختی هایی در خور شخصیت ایرانیان را به آنها ارزانی دارند.
از شیک ترین طرح های مدرن می توان این مدل زیبا را معرفی نمود که در آن از اشکال هندسی دایره ای استفاده شده و دارای تم رنگ فیروزه ای نیز می باشد. عملیات برش و دوخت این مدل بصورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست در بزرگترین کارخانجات تولید روتختی ترکیه انجام گرفته و عرض آن برای تخت های دونفره مناسب می باشد.
پارچه لطیفی که برای آن در نظر گرفته شده از نوع ساتن نخ می باشد و ماندگاری الیاف و رنگ های روی آن در برابر شستشوهای مداوم کاملا تضمین شده است. برای اطلاع از مراکز فروش معتبر می توانید از طریق راه های زیر ارتباط برقرار نمایید.منبع: بازار لوازم خانگی ایران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *